✅ Hay - Sander Donkers (juli 2017) - Boek Downloaden Gratis

Hay
Boektitel : Hay
ISBN: 661
Totaal Pagina's : 384 pagina's
Jaar : juli 2017
Categorie : Componisten & Songwriters, Populaire muziek, Muzikanten | zangers & Groepen
Uitgever : Lebowski
Taal: Nederlands

Geschreven bij Hay. Biografie van de grootste rockster van Nederland

Geschreven bij Hay. Biografie van de grootste rockster van Nederland

Geschreven bij Hay. Biografie van de grootste rockster van Nederland

'Opeens was ik een superstar. Om me heen was het een gekkenhuis helemaal geweldig. Ik kon alles krijgen wat ik wilde en daar heb ik misbruik van gemaakt. Ik was gewoon onwijs arrogant ik had maling aan heel de wereld. Je kon geen serieus woord met me wisselen ik probeerde je alleen maar op het verkeerde been te zetten. Onhandelbaar was ik klaar. Een ongeleid projectiel. Ik deed maar wat en ik kwam overal mee weg. Daar kan je heel onuitstaanbaar van worden.' 'Ja toen was ie echt een prinsje,' zegt Sandra. 'Maar hij is daarna keihard op z'n bek gegaan hoor.' Barry Hay leadzanger van de grootste rockband van Nederland: The Golden Earring. Zevenenzestig jaar maar aan star quality nog geen gebrek. Superfit karakteristieke kop met zonnebril tatoeages pikzwart haar en een stem die al vijftig jaar mensenmassa's over de hele wereld in beweging brengt. In Hay vertelt hij openhartig over zijn leven in en buiten de spotlights over zijn roerige jeugd familie zijn band met moederland India zijn grote liefde Sandra en uiteraard zijn rise to stardom vol seks drugs en rock 'n roll. Toon meer

Best Seller: