✅ Zonder roken bij mij geen pozie - Remco Campert (16-Sep) - Boek Downloaden op e-reader

Zonder roken bij mij geen pozie
Boektitel : Zonder roken bij mij geen pozie
ISBN: Nee
Totaal Pagina's : 160 pagina's
Jaar : 16-Sep
Categorie : Literatuur & Romans, Literaire romans,
Uitgever : Remco Campert
Taal: Nederlands

Ongelooflijk mooi grappig ontroerend en prachtig hoe de heer Campert in deze 'bloemlezing' alledaagsheid aan pozie weet te koppelen. Als je meer pozie wilt lezen of weer beginnen met pozie lezen dan is dit een hele fijne instap. Verrassend.

Met humor en persoonlijk wel en wee geschreven over de grote dichters van toen en nu.

Met humor en persoonlijk wel en wee geschreven over de grote dichters van toen en nu.

Zonder roken bij mij geen pozie. Het mag ook andersom zijn. Als pozie een gevolg van of een aanleiding tot roken is dan is het geen knip voor de snotterende rokersneus waard. Maar wat is pozie? In deze bundel onderzoekt Remco Campert zowel deze vraag als het kettingroken. Hij is de meest genereuze columnist van Nederland: trefzeker leidt hij zijn lezers naar het mooiste wat er is en dat is veel want Campert is een onstuimig lezer. Een paar dagen lang kan ik ook wel zonder maar dan betrap ik me er toch opeens op dat ik met mijn hand in de boekenkast sta. Uit gemakzucht citeert hij niet want het vereist veel speurwerk in allerhande literatuur. Op onovertroffen lichtvoetige wijze schrijft hij over de moeizame dagelijkse perikelen nu hij ouder wordt zijn ziekenhuisopname zijn vrienden en blikt hij terug op zijn schrijversleven. Toon meer

Recomended Book: