✅ De verdwijning van Stephanie Mailer - Joel Dicker (19-Apr) - Boek Downloaden

De verdwijning van Stephanie Mailer
Boektitel : De verdwijning van Stephanie Mailer
ISBN: 9789403149509
Totaal Pagina's : 608 pagina's
Jaar : 19-Apr
Categorie : Literatuur & Romans, Thrillers & Spanning, Thrillers & Spanning
Uitgever : Joel Dicker
Taal: Nederlands

De waarheid over de zaak Harry Quebert vond ik geweldig Het Boek van de Baltimores erg goed.Ik had dan ook hoge verwachtingen van De verdwijning van Stephanie Mailer. Ik ben nu iets over de helft en ik vind het een straf om het boek te "moeten" uitlezen. Er wordt geschreven vanuit verschillende perspectieven waardoor ik niet in het verhaal kom en me niet kan vereenzelvigen met de personages. Bovendien zijn sommige personages enorm overdreven irritant en totaal niet geloofwaardig. De dialogen vind ik belabberd kinderlijk in iedere zin wordt de naam van degene tegenover het personage telkens weer herhaald ongeloofwaardig. Ik hoop dat ik dit boek snel uit heb en aan de kant kan leggen.

Geschreven bij De verdwijning van Stephanie Mailer

Zeer ongeloofwaardig. Het verhaal waaiert alle kanten op. Het onprofessionele toneelstuk dat als vehikel wordt opgevoerd is een echo van het boek zelf. Op geen enkel moment wordt het plot spannend.

Orphea is een rustige badplaats in de Hamptons een paar uur rijden van New York. Een stadje waar niet veel gebeurt tot het op de avond van 30 juli 1994 wordt opgeschud door een afschuwelijk incident: de burgemeester van de stad en zijn familie worden thuis vermoord evenals een toevallige voorbijganger die getuige was van de tragedie. Het onderzoek wordt geleid door twee jonge politieagenten Jesse Rosenberg en Derek Scott. Ambitieus en vasthoudend weten zij de moordenaar te pakken het bewijs is zeer overtuigend. Ze verdienen lof voor hun prestatie en ontvangen zelfs een onderscheiding. Twintig jaar later in de vroege zomer van 2014 vertelt een journalist met de naam Stephanie Mailer aan Jesse dat hij destijds een belangrijke fout heeft gemaakt. Voor hij haar uitvoeriger kan spreken verdwijnt ze onder mysterieuze omstandigheden. Wat is er met Stephanie Mailer gebeurd? Wat heeft ze ontdekt? En vooral: wat gebeurde er echt op de avond van 30 juli 1994 in Orphea? Toon meer

Recomended Book: