✅ Priv-domein - Ik bestaat uit twee letters - A.H.J. Dautzenberg (mei 2018) - Boek Downloaden

Priv-domein - Ik bestaat uit twee letters
Boektitel : Priv-domein - Ik bestaat uit twee letters
ISBN: 9789029524124
Totaal Pagina's : 540 pagina's
Jaar : mei 2018
Categorie : Schrijvers & Uitgevers, ,
Uitgever : de Arbeiderspers
Taal: Nederlands

Geschreven bij Priv-domein 298 - Ik bestaat uit twee letters

Een eigenwijze schrijver met een goede inborst.

Geschreven bij Priv-domein 298 - Ik bestaat uit twee letters

In de vroege ochtend van 13 december 1967 wordt A.H.J. Dautzenberg geboren drie minuten na zijn broer. Pas enkele uren voor de bevalling hoort zijn moeder dat ze zwanger is van een tweeling en in allerijl wordt een tweede naam bedacht. Een halve eeuw later gaat Dautzenberg op zoek naar zijn gelukkige jeugd. Hij trekt tijdelijk in bij zijn tweelingbroer die sinds enkele jaren in het ouderlijk huis woont en met wie hij een gecompliceerde relatie onderhoudt. Ik bestaat uit twee letters is een compromisloze verzameling dagboekaantekeningen zeer korte verhalen essayistische betogen brieven gedichten en strips.

Best Seller: