📚 Alleen op de wereld - Hector Malot (juli 2003) - ebook Downloaden

Alleen op de wereld
Boektitel : Alleen op de wereld
ISBN: 9789076268439
Totaal Pagina's : 125 pagina's
Jaar : juli 2003
Categorie : Literatuur & Romans, Historische romans, Zelf lezen
Uitgever : Pantheon
Taal: Nederlands

Mijn vader is spijtig genoeg overleden. Hij was vol lof over dit boek. Ik kocht het boek als herinnering aan hem. Waarom sprak het hem aan? Het boek is misschien wat melancholisch maar is zeker ook een klassieker. Geschreven voor jong en oud over de generaties heen. Het verhaal is sterk en zodanig geschreven dat het blijft boeien. Het behoort tot ons literair erfgoed. Aan te bevelen! Een boek om op de plank te zetten en na enige tijd terug te lezen en door te geven.

Ik schrijf "vermoedelijk" omdat het zeer lang geleden is dat ik "Aalleen op de wereld" las. Maar toch zegt mijn geheugen dat het boek vroeger zoveel dikker was dat de huidige uitgave niet het complete werk bevat maar een uittreksel en als dat zo is dan is er echt sprake van een tegenvaller. Niettemin heb ik het boek dat ik speciaal ter lezing door mijn kleinkinderen kocht met plezier gelezen.

Voorgelezen aan mijn zoon van 8,5 jaar. Het blijft echt een ontroerend verhaal.

Alleen op de wereld 1e druk is een boek van Hector Malot uitgegeven bij Solo. ISBN 9789076268439 Alleen op de wereld

Best Book: