πŸ“š Loze ruimte - Georgina Verbaan (16-Nov) - Boek Downloaden op e-reader

Loze ruimte
Boektitel : Loze ruimte
ISBN: Nee
Totaal Pagina's : 156 pagina's
Jaar : 16-Nov
Categorie : Boeken, Columns & Bundels,
Uitgever : Podium b.v. Uitgeverij
Taal: Nederlands

De columns had ik nog nooit gelezen... maar nu in een ruk! Grappig creatief en eigenzinnig. Niet "zomaar" een actrice die een boek schrijft maar echt heel eigen. Absoluut een aanrader voor iedereen die open staat voor iets nieuws.

Sinds ik een tweet van haar las op twitter en ik haar ben gaan volgen heb ik steeds meer waardering gekregen voor Georgina die beschikt over een behoorlijk dosis humor zelfspot,zelfkennis een goed waarnemingsvermogen en het talent om het n en ander op papier te zetten. Haar columns zijn heerlijk chaotisch met absurde vergelijkingen en opmerkingen maar er zit toch logica in en op zijn tijd maakt ze ook een duidelijk punt dat maakt het voor mijn een boek dat ik met plezier heb gelezen.

Een mooi en vooral grappig boekje! Wat een fantasie heeft zij.

Of Georgina Verbaan nu schrijft over haar allereerste manager haar kat prof.dr. Laurens haar versleten bank haar hypochondrie of haar pogingen een fatsoenlijk mens te worden altijd weet ze met haar heel eigen stijl en fantasie een wereld te scheppen die veel kleurrijker en opwindender is dan die op het eerste gezicht lijkt. Voor LOZE RUIMTE bundelde Georgina Verbaan haar mooiste columns die ze de afgelopen drie jaar schreef voor NRC Handelsblad. Met als kers op de taart het erotische verhaal Nel.

Best Seller: