✅ De Poepdokter 3 - Junior - Nienke Gottenbos (oktober 2018) - Boek Downloaden op kobo

De Poepdokter 3 - Junior
Boektitel : De Poepdokter 3 - Junior
ISBN: Nee
Totaal Pagina's : 224 pagina's
Jaar : oktober 2018
Categorie : Ouderschap & Opvoeding, ,
Uitgever : Splint Media B.V.
Taal: Nederlands

Het boek is in vergelijking met andere boeken best prijzig maar is elke euro waard. Het boek is heel mooi vormgegeven mooie afbeeldingen en goede tips en onderbouwde theorie. Ik was sowieso al van plan om tot +- 6 maanden te wachten met de eerste hapjes maar na het lezen van dit boek al helemaal.

WoW wat ben ik blij met dit boek. Enige wat ik jammer vind is dat ik het niet heb besteld toen ik zwanger was maar pas toen ik met bijvoeding ging starten. Echt een handig overzicht wanneer je wat kan geven. Waar ik ook heel blij mee ben zijn de lunchvoorbeelden. Omdat ik geen idee had wat ik aan mijn dochter mee kan geven als je geen brood wilt geven. Echt een top boek! Elke ouder wilt het beste voor zn kind. Dat zou met de gezondheid moeten beginnen. Dit boek is echt een geweldig hulpmiddel.

Ik had zelf dit boek al gekregen van mijn man toen ik net zwanger was. Deze de kraamverzorgster cadeau gedaan omdat zij het zo leuk vond. Super informatief en op een heel leuke manier geschreven. Ik pak het boek er nog steeds af en toe bij! Echt een aanrader!

Je bent in verwachting je kindje is net geboren of je hebt een gezellige kleuter om je heen rennen. Als je kinderen hebt heb je ook huisdieren. Geen honden of katten maar miljarden bacterin! Ze leven in de oren vingernagels navel en vooral darmen van je kind. Je hebt ze zelf trouwens ook. Geen zorgen jullie zijn niet vies: deze jungle van bacterin en andere micro-organismen zijn juist heel belangrijk en houden jullie gezond. In dit boek lees je (van) alles over de bacterin in de darmen en darmflora van baby's en kinderen. Onze darmen benvloeden onze spijsvertering immuunsysteem en zelfs ons gedrag (ja 'strontvervelend' bestaat cht)! En loopt het niet helemaal lekker dan vind je in dit boek tips over wat te doen bij buikkrampjes spruw peuterdiarree en nog veel meer babykwaaltjes en kinderklachten. Aangevuld met een aantal makkelijke kindvriendelijke recepten om gezond te koken voor je koter kom jij als (aanstaande) ouder goed beslagen ten ijs als het over de (buik)gezondheid van je kind gaat. Dit boek staat boordevol kennis adviezen en praktische tips bijvoorbeeld over: ? een gezonde darmflora voor baby's en kinderen (en waarom dat zo belangrijk is) ? hoe je je baby de beste bacterin meegeeft (door jezelf een gezonde zwangerschap cadeau te doen) (en jij een beetje gezond de zwangerschap doorkomt) ? wanneer je begint met bijvoeding en wat je kind dan eigenlijk moet eten (van de eerste hapjes tot "met de pot mee') ? oorzaken en oplossingen voor het hele scala aan kinderpoepproblemen (van pindakaasluiers tot konijnenkeutels) ? En wat je kunt doen als je kind andere darmgerelateerde klachten heeft (buikpijn verkoudheid oorontsteking en nog veel meer). Toon meer

Recomended Book: