✅ Ik vrouw van jou - Scarlet Hemkes (juni 2018) - ebook Downloaden

Ik vrouw van jou
Boektitel : Ik vrouw van jou
ISBN: Nee
Totaal Pagina's : 240 pagina's
Jaar : juni 2018
Categorie : Lifestyle, ,
Uitgever : Splint Media B.V.
Taal: Nederlands

Hoewel ik soms moest wennen aan alle metaforen en de schrijfstijl las het boek wel lekker weg. Volg ze al langere tijd dus een hoop wist ik al maar het heeft me zeker wat inzichten gegeven. Niet alleen in hun relatie want dat is iets van hen en gaat mij in feite helemaal niks aan ik vind het dan ook knap dat ze zo open zijn maar hierdoor wel in mijn relatie. Voor vele misschien fijn om te lezen dat het gras niet groener is ergens anders. Ik ben zelf bi of bischierig hoe je het ook wilt noemen (en het is de eerste keer dat ik dit ergens benoem of zeg tegen iemand anders dan mijn vriend waarmee ik al 10 jaar samen ben dus mocht je me herkennen surprise!) en vond in sommige stukken herkenning en in sommige stukken weer juist niet. Fijn om te lezen. Ook het verhaal rondom de donor vond ik erg interessant om te lezen. Het verbaast me nog steeds wat voor mannen daar op af komen.. Goed lang verhaal kort zeker lezen!

Super trots op Scarlet en Joyce. Wat een geweldig boek hebben zij geschreven. Een emotionele achtbaan; van lachen naar huilen naar weer lachen. Een echte aanrader!

Ik volg deze dames al jaren met veel plezier op social media maar dit boek viel me een beetje tegen. Kwam er moeilijk doorheen vanwege de schrijfstijl en vele stukken waren letterlijk gekopieerd van hun blog.

Scarlet en Joyce weten als geen ander dat het leven vreemd kan gaan. In "Ik Vrouw van Jou' blijft geen onderwerp onbesproken en taboes worden doorbroken. Nadat een ludieke video met een oproep voor een zaaddonor viral ging ontvingen zij meer dan 500 mails van uiteenlopende mannen. Aan de hand van deze berichten bespreekt het bekende YouTube koppel op intieme en humoristische wijze de hoogte- en dieptepunten uit hun leven. Ik Vrouw van Jou bevat een pot vol persoonlijkheid aangevuld met facts & lifehacks en laat je zien waarom... - naar een psycholoog gaan niet gek is - het gras bij de buren niet groener is - we zo graag presteren en controleren - werken aan je relatie noodzakelijk is - het leven soms volkomen kut n leuk is - kinderen krijgen niet altijd eenvoudig is - niet perfect goed genoeg is ________________________________________ Ik Vrouw van Jou Over Liefde leven en overleven... Scarlet en Joyce zijn sinds 2007 een stel. In 2014 startten ze het eerste Nederlandse lesbische YouTube-kanaal en blog Ikvrouwvanjou. Ruim 100.000 fans volgen het leven van de vrouwen op de voet. Ze zien het als hun missie om de realiteit van het leven te laten zien en hiermee anderen herkenning en erkenning te bieden. Het is vooral hun kwetsbaarheid die populair maakt. Toon meer

Recomended Book: