📚 Op zoek naar de verloren tijd 1 - De kant van Swann - Marcel Proust (18-Nov) - Boek Downloaden op kobo

Op zoek naar de verloren tijd 1 - De kant van Swann
Boektitel : Op zoek naar de verloren tijd 1 - De kant van Swann
ISBN: Android (smartphone en tablet) | Kobo e-reader | Desktop (Mac en Windows) | iOS (smartphone en tablet) | Windows (smartphone en tablet) | Overige e-reader
Totaal Pagina's : 608 pagina's
Jaar : 18-Nov
Categorie : Literatuur & Romans, Klassiekers, Literaire romans
Uitgever : Marcel Proust
Taal: Nederlands

Geschreven bij Op zoek naar de verloren tijd 1 - De kant van Swann

Eindelijk is Proust digitaal! Op de inhoud ga ik niet in want die moet ik nog geheel ontdekken waar ik zeer naar uitzie. Mijn rating heeft dan ook niets te maken met Prousts creatie maar alles met de teleurstellende ontdekiing dat het notenapparaat niet is voorzien klikbare linkjes. Bij een tekst die toch al niet als de makkelijkste wordt ervaren is dit een storend gemis waarbij ik me verder nog bedenk dat sommige spotgoedkope ebook uitgaven van boeken waarop het copyright is verlopen in dit opzicht beter verzorgd zijn. Ik denk hierbij aan meerdere digitale versies van het uiterst omvangrijke The History of the Decline and Fall of the Roman Empire van Edward Gibbon die stuk voor stuk voorzien zijn van volledig navigeerbare noten dus waarom niet voor deze full-price editie van n van d klassiekers van de wereldliteratuur? Ik hoop dat hier voor de volgende digitale uitgave verandering in zal komen!

Geschreven bij Op zoek naar de verloren tijd 1 - De kant van Swann

Onderdeel van de serie Op zoek naar de verloren tijd. Op zoek naar de verloren tijd is een van de grootste triomfen van de wereldliteratuur. In deze romancyclus wordt de lezer door het zintuiglijke proza van Marcel Proust gevangen in een web van subtiliteiten onvergetelijke personages verfijnde ironie glasheldere zinnen en messcherpe observaties. In De kant van Swann het eerste deel van de cyclus gaat de verteller herinneringsgewijs terug naar zijn jongensjaren en adolescentie. Hij vertelt over zijn initiatie in de liefde en in het complexe salonleven aan het einde van de negentiende eeuw waarbij hij zich spiegelt aan de intrigerende figuur Charles Swann.br / Toon meer

Recomended Book: